Absolutnie nie! Jeśli nie graliście wcześniej z nami - nie musicie się o nic martwić. Do zabawy i czerpania pełnej radości z gry nie musicie posiadać jakiekolwiek wiedzy z wcześniejszych edycji zabawy.
Jest to ten sam scenariusz, który wcześniej realizowany był w legnickiej Galerii Piastów pod nazwą „Galeria Szyfrów”, na terenie Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej pod nazwą „Miasto Szyfrów – Strefa Eewakuacji” oraz w Lublinie jako „Noc Zagadek by Let Me Out”.
Zapisy rozpoczną się już wkrótce! Szczegóły znajdziecie w zakładce "ZAPISY".
Scenariusz gry został tak pomyślany, że nie będzie momentu „przestoju” czy oczekiwania na możliwość obejrzenia jakiegoś elementu niezbędnego do rozwiązania zadań.
Absolutnie nie! Gracze będą przebywać na terenie Galerii OLIMP w Lublinie, nie ograniczymy jednak swobody ich ruchu. W każdym momencie będziecie także mogli opuścić obiekt, w takim wypadku nie będzie jednak można powrócić do gry.
Potrzebne są telefony komórkowe (lub inne urządzenia mobilne) ze stałym dostępem do internetu. Prosimy również o zabranie ze sobą długopisów. Wskazany jest także power bank. Wszystkie inne rzeczy, które sa potrzebne podczas gry otrzymacie na miejscu.
Oczywiście, że tak. Zabawa będzie toczyć się na terenie Galerii OLIMP, która spełnia najwyższe normy bezpieczeństwa.
Tak. Każda drużyna otrzymuje dla każdego zawodnika po jednym bilecie wstępu. Trzeba go mieć przy sobie zarówno przy wejściu na teren imprezy, jak i podczas trwania zabawy. Prosimy także o zabranie ze sobą dowodów osobistych (w przypadku osób młodszych - legitymacji szkolnej) celem weryfikacji tożsamości (wymóg związany z bezpieczeństwem graczy).
Wejść na teren zabawy będzie można między godziną 23.00, a 23.30 w dniu 7 grudnia (noc z soboty na niedzielę). Później ze względów technicznych nie będzie możliwości dołączenia do zabawy. Jeżeli osoba spóźni się na rozpoczęcie gry, a ma opłacony bilet wstępu - nie przysługuje jej prawo do zwrotu lub jakiejkolwiek innej rekompensaty. Jeżeli spóźni się np. jedna osoba z drużyny - ta może grać w pomniejszonym składzie.
Polecamy zaopatrzyć się w powerbank. Brak telefonu (lub innego urządzenia) ze stałym dostępem do internetu uniemożliwi udział w zabawie. Wystarczy jedno urządzenie na drużynę.
Tak. Obiekt jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Oczywiście. Prosimy o kontakt w tej sprawie z organizatorem.
Drużyny mogą liczyć minimalnie 2 a maksymalnie 6 osób. Nie dopuszczamy możliwości gry w pojedynkę.
Wszystko zależy od Was. Maksymalny czas gry to 4 godziny, ale oczywiście spodziewamy, że będą drużyny, które skończą dużo szybciej.
Nie. Pamiętaj jednak, aby był wygodny.
Tak, niemniej nie będą oni wchodzić w interakcję z graczami.
Tak, ale nie zdradzimy w tej chwili jak będzie funkcjonował :)
Czas każdej drużyny będzie liczył się osobno!. Dodatkowo na wyniki końcowe będą wpływ miały podpowiedzi - każda oznacza karne minuty - oraz zadanie poboczne, które można, ale nie trzeba rozwiązać.
Strona, zagadki oraz wszystkie materiały niezbędne do udziału w zabawie będą przygotowane jedynie w języku polskim.
Nie, żadna wiedza specjalistyczna nie będzie potrzebna. Wystarczy spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia.
W Grze mogą wziąć udział osoby, które maksymalnie w dniu Imprezy ukończyły 18 rok życia. Dopuszcza się udział w grze osób w wieku od 12 do 18 lat - w takim wypadku musi jednak zostać dostarczone pisemne oświadczenie (wzór stanowi załącznik nr 2 do regulaminu) rodzica lub opiekuna prawnego o zezwoleniu na udział w Grze. W każdej drużynie co najmniej jedna osoba musi mieć ukończone 18 lat, a pozostali członkowie przez cały okres trwania Gry przebywają pod jej opieką.
Na terenie Obiektu dostępny jest parking.